16 de maig 2009

Carta de la Terra

Des que vaig néixer, ja fa força temps, que n’he patit de tots colors. M’he constipat quatre vegades ben bones que jo recordi, però malgrat tot he pogut anar fent, qui dia passa any empeny, i he pogut gaudir de tot allò interessant i bo que s’ha anat esdevenint al llarg del camí.
Us he de dir, però, que d’ençà d’un temps cap aquí que em noto un cert malestar que em té ben amoïnada: em fa mal una mica tot. Fet i fet, no sóc cap anciana, és per això que la cosa no m’acaba de fer bona espina. Al principi no era res més que una lleugera molèstia però en poc temps s’ha anat accentuant. La veritat és que no acabo de tenir-les totes, cada dia em surt un mal nou, si no és un all una ceba! a aquest ritme no sé pas com me’n sortiré.
Sense anar més lluny, darrerament estic patint una espècie de febres que em fan pujar la temperatura dia rere dia... [llegir la carta sencera]

Aquesta carta l'hem rebut de la Terra avui durant la celebració del Cau al Carrer.
Aquí us deixem algunes fotos de l'activitat que hem fet conjuntament els 3 agrupaments reusencs de MEG.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada